۵ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۵

اسفند چراغ خانه تئاتر شهر کرج را روشن کرد/ تماشای تاز‌ه‌ترین اثرخزاعی همراه با هنرمندان کشور

اسفند چراغ خانه تئاتر شهر کرج را روشن کرد/ تماشای تاز‌ه‌ترین اثرخزاعی همراه با هنرمندان کشور

کرج - خبرگزاری مهر: اسفندماه، ماه تئاتر البرز نام گرفته است؛ کوروش خزاعی تازه ترین اثرش را از شامگاه یکشنبه در مجموعه تئاتر شهر کرج به مدت 17 شب روی صحنه می برد؛ این نمایش هر شب میزبان یک میهمان ویژه از هنرمندان کشور نیز خواهد بود و در آخرین روزها پایانی سال هنرمندان شاهد چراغانی تئاتر شهر کرج هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روزهای پایانی سال در حالی طی می شود که تازه ترین اثر " کوروش خزاعی" برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر کرج مهیای اجرا می شود.

به این بهانه گپ و گفت کوتاهی را با این هنرمند، نویسنده و کارگردان ترتیب دادیم تا از جزئیات بیشتر جدیدترین کارش برایمان بگوید.

*چه نمایشی را برای علاقمندان به آثارتان این روزها آماده کرده اید؟

- این نمایش " مزادر" نام دارد و واژه ای تلفیقی از مزار مادر و پدر است.

* مزادر روایت گر چیست؟

- واکاوی قصه زندگی یک خانواده است که بر اثر اعتیاد پدر شاکله آن از هم گسیخته می شود و داستان ما بر اساس آن شکل می گیرد؛ نمایشنامه به گونه ای نوشته شده که بر اساس هویت فردی شخصیت ها شکل می گیرد و در ساختاری پریودیک و مثلث گونه نشانه های داستان کنار هم قرار می گیرند و نمایش را تکمیل می کنند.

*عوامل اصلی این نمایش را معرفی بفرمایید.

- علیرضا ناصر بخت، رهام عسگر پور، سارا عباسپور، ندا قربان زاده، ایمان سماواتی، مهناز میرزایی، مانا پور رستمی، الهام آقا میرزا و مسعود سقلاطون نیا در این نمایش ایفای نقش دارند.

* علاقمندان به  نمایش " مزادر" از چه زمانی و در کجا می توانند به تماشای این اثر بنشینند؟

- یکشنبه 6 اسفند ماه تا 24 همین ماه به مدت 17 شب این نمایش در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر کرج کار خود را آغاز می کند. " مزادر"  هرشب به جز شنبه ها ساعت 20 شب  اجرا خواهد شد.

*فروش بلیت هم در اجرای این نمایش خواهیداشت؟

-بله، ایستگاه های فروش و رزو بلیت هم دیده شده است. این ایستگاه ها سیار و در چهار راه طالقانی، فلکه اول رجایی شهر،میدان آزادگان، بلوار موذن روبروی دانشگاه آزاد و کوه نور الشهدا مستقر هستند و از روز شنبه فروش بلیت خواهند داشت. هم اکنون 8000 بلیت هم رزرو شده است. علاقمندان برای تماشای این نمایش با خرید یک بلیت از تخفیف ویژه و ورودی رایگان برای 5 نفر برخوردار خواهند شد. شماره31-32280830پاسخگوی علاقمندان برای رزرو هر بلیت است.

*میهمان ویژه هم دارید؟

- هرشب یک میهمان ویژه از هنرمندان کشور در تئاتر شهر کرج حضور پیدا می کنند و این اثر را به تماشا می نشینند.

شنبه محبوبه بیات هنرمند پیشکسوت کشور در مراسم افتتاح این نمایش در کرج حضور خواهد داشت.

یکشنبه "بهار ارجمند"، دوشنبه" مانی رهنما"، سه شنبه " شمسی فضل الهی"، چهارشنبه " حسین محب اهری"، "پنجشنبه " پرستو صالحی" و جمعه " سعید داخ" در نخستین هفته اجرای نمایش " مزادر" در تئاتر شهر کرج به عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت.

تئاتر شهر کرج در" آزادگان، 45 متری کاج، خیابان شاکرزادگان، خیابان ولیعصر"قرار دارد.

گفتگو: سپیده غفاری

کد خبر 2003715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha